26 Nisan 2011 Salı

Angry Birds - Kızgın Kuşlar

Amigurumi örmek çok istediğim ama bir türlü cesaret edemediğim bir işti.Bu kuşları görünce öyle ya da böyle yapacağım dedim.Oldu   sanırım :) Ben çok beğendim oynadım oynadım.İçini de elyafla doldurunca yumuşacık top gibi yıkanabilir bir oyuncağım oldu :) Gerçi bende kalmadı sahibini buldu hemen :) Neymiş efendim azmin elinden birşey kurtulmazmış.
Angry Birds(Kızgın Kuşlar)  akıllı telefonlara indirelerek oynanan bir oyunmuş.Şimdilerde internetten de oynanıyor sanırım.Yakında filmi de çekilecek olan kızgın kuşlar sanırım yakında çocuklarında favorisi olacak.
Bakmayın öyle sinirli durduklarına aslında bence çok şirinler.Sinirlilerse de vardır elbet bir sebebi değil mi :))

tık
                                                                      Fiyatı:10TL

Hiç yorum yok: